luni, 21 ianuarie 2013

DE CE A FACUT CANCER LA 28 DE ANI...


Sarah Robinson mai are câteva luni de trăit. Are numai 31 de ani, iubitul ei o iubeşte enorm, a rămas însărcinată, dar trebuie să renunţe la tot pentru că zilele ei sunt numărate.
Povestea britanicei de 31 de ani a început acum trei ani, când a simţit un nodul la sân. A mers la medic şi a aflat stupefiată că are cancer. S-a operat, a făcut chimioterapie patru luni şi credea că a scăpat. Anul trecut i-a apărut alt nodul, sub braţ. A descoperit că are cancer din nou.
Sarah nu înţelegea ce se întâmplă. De ce a făcut cancer, de ce acesta s-a întors?! Doar era sănătoasă tun - nu simţea că ar fi avut vreo problemă -, mergea la sală de patru ori, ce făcea greşit? Tânăra face parte din oamenii sociabili, cu chef de viaţă care îşi petrec timpul liber cu prietenii prin baruri sau cluburi. Tocmai de la asta i se trăgea boala.
Femeia a aflat că alcoolul în exces poate să ducă la apariţia cancerului de sân, deoarece duce la creşterea estrogenului care favorizează dezvoltarea celulelor canceroase.
Habar nu avea că pofta de viaţă avea să o ducă în mormânt. "Am început să beau la 14 ani. Iniţial, acasă la prietenele mele, iar mai apoi în club. De cel puţin patru ori pe săptămână mergeam să mă distrez şi luam câteva cocteiluri şi multe, multe shot-uri de votcă. Îmi plăcea să mă ameţesc, să fiu euforică. Dacă nu ieşeam în oraş, beam acasă. Aproape în fiecare seară petrecută cu iubitul meu, în faţa televizorului, dădeam pe gât câte o sticlă de vin", povesteşte Sarah, care în urmă cu câteva luni a aflat că are din nou cancer, de data aceasta la măduva oaselor, la plămâni... Practic, medicii i-au spus că mai are numai câteva luni de trăit.
Şi durerea e şi mai mare, deoarece Sarah rămăsese însărcinată şi i s-a spus să facă avort, deoarece nu mai are de trăit nouă luni, cât să ducă sarcina la termen. În plus, dacă ar fi avut în pântece un copil, nu ar mai fi putut urma tratamentul care să îi prelungească, fie şi cu câteva luni, viaţa.


Mai mult: "Mă simţeam bine, făceam sport şi acum sunt pe moarte!" De ce a făcut CANCER LA 28 DE ANI - Stiri externe | Libertatea.ro 


sursa

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/sarah-robinson-cancer-san-bautura-431404.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu