joi, 10 martie 2011

O SALVAM PE MERY

IMREUNA PUTEM SA O AJUTAM!


"Meryem Andreea Negoita Ma tem pentru ceea ce va urma, imi este frica sa nu ma astepte o perioada si mai grea decat cele prin care am trecut pana acum. Imi este teama de rezultatul tratamentului, de sansele mele.. Nu am reusit sa strang banii necesari transplantului.. iar suma de care am nevoie pare sa creasca continuu. Ma tem ca nu-i voi strange niciodata.. Ma tem ca nu voi reusi.. Imi doresc atat de mult sa las totul si sa plec acasa.. dar cu fiecare zi care trece, simt ca ma indepartez tot mai mult de acest vis."


"Meryem Andreea Negoita Ma gandesc neincetat la mine cea sanatoasa.. la voi.. toti cei dragi mie.. Mi-e dor rau de voi.. S-au facut 2 luni de cand nu am mai ajuns pe acasa.. si aproape 9 luni de cand sunt bolnava. Rugati-va pentru mine sa mai am inca putina rabdare si speranta. Ma dor toate oasele de atat tratament si atat stat in pat. Au inceput sa ma doara pana si degetele in timp ce incerc sa va scriu. As putea spune ca asta este cea mai grea parte din viata mea."


in RON
RAIFFEISEN BANK ROMANIA
SWIFT CODE: RZBRROBU
SUCURSALA TARGOVISTE
METINKALE STELUTA IOANA
RO64RZBR 0000 0600 1194 7701


"A trecut mai bine de o luna de cand nu v-am mai scris nimic.
Regretam acest lucru dar acesta s-a intamplat deoarece, in aceasta perioada „de tacere”, Mery a trecut prin situatii foarte critice. Lucrurile au evoluat de la o extrema la alta cu o viteza uluitoare.. Am fost mai mult decat depasiti de situatie.

Tratamentul (pana acum) a fost foarte dur, chinuitor, dureros. El a cauzat multe complicatii si efecte secundare care au inrautatit starea lui Meryem.

Dupa fiecare cura de citostatice apare aplazia. In aplazie, trombocitele,leucocitele, neutrofilul, hemoglobina, scad, iar sistemul imunitar este foarte scazut sau chiar total inexistent.

Dupa cura in doza „high risk” de methrotexate (http://www.sfatulmedicului.ro/arhiva_medicala/methotrexate) pe care a urmat-o, Mery a facut o aplazie severa, foarte chinuitoare si totodata, foarte periculoasa. Analizele de atunci aratau infiorator. Toti indicatorii vitali erau la cote de alerta, in timp ce sistemul imunitar aproape ca lipsea. A urmat o mucozita din cauza careia nu putea vorbi, nu se putea alimenta, cu dureri ingrozitoare, nopti nedormite, stari de nervozitate, modificari de comportament.
A cazut intr-o mare depresie si, la indrumarea unui medic psiholog, am inceput sa-i administram medicamente antidepresive.
De asemenea, Mery a facut un diabet medicamentos si a inceput sa primeasca insulina si alimentatie bine calculata pentru ca nivelul glucidelor sa fie controlat.
Multa durere, multa suferinta, multe lacrimi. Pentru insulina si probe de analize, Mery era intepata de cate 10-12 ori pe zi.

In jurul datei de 15 Februarie

 Aparusera semne indraznete care ne dadeau speranta ca organismul isi revine din aplazie. Rezultatele analizelor se imbunatatisera (ce-i drept, foarte putin, dar atat de important). Aftele care au chinuit-o pe Mery se vindecasera aproape complet. Acum putea din nou sa manance si sa vorbeasca (este drept, cu dificultate).

18 Februarie 2011

Suntem anuntate ca maine (19.02) putem merge acasa pentru 2 zile. Este extraordinar! Nu am mai fost acasa de aproape 2 luni.. Mery este foarte bucuroasa la auzul acestei vesti. Moralul ei se imbunatateste consistent. Amandoua suntem foarte incantate. Mery imi vorbeste toata ziua despre acasa, despre ce are de gand sa faca in urlatoarele zile, despre planurile ei de viitor, despre scoala de care ii este atat de dor..

19.Februarie.2011 – ziua in care trebuie sa plecam acasa

ora 6:00 dimineata – O fetita din salon tuseste. Mery inca doarme, dar din instinct intinde mana sa ia o mascuta protectoare si.. mana nu o mai asculta.. i se inclesteaza pe masca.. a inceput sa tremure din tot corpul si a facut o convulsie care a durat in jur de 5 minute, dar care mie mi s-au parut o vesnicie. Au fost cele mai groaznice 5 minute din viata mea. Incerca sa-mi spuna ceva dar nu mai putea vorbi. Fata, muschii fetei, nu o mai ascultau, nu mai putea respira, se zbatea, se uita in ochii mei si parca imi spunea sa fac ceva, sa o ajut.. pe urma a dat ochii
peste cap iar eu am tipat si.. in urmatoarele minute camera unde eram s-a umplut de infirmiere, asistente, doctorii..
Ulterior, dupa ce si-a revenit, Mery mi-a spus ca la inceput a fost constienta de ce se intampla cu ea, ca ma vedea si ca vroia sa-mi vorbeasca dar nu-i ieseau decat mormaieli neclare si pe urma a inceput „sa se prabuseasca”..

Si-a revenit dar au urmat zile ingrozitoare in care cea mai mica miscare a ei ma speria, convulsiile s-au mai repetat dar nu ca in acea dimineata. A ramas cu dureri de cap ingrozitoare iar aceste convulsii sunt doar rezultatul chimioterapiei pe care o face acum si, din pacate, va trebui sa mai facem aceste cure pana la momentul transplantului de celule stem.

Am fost avertizate ca acest tratament este foarte dur dar nu avem de ales, acesta este un protocol la nivel European si este singurul tratament care o tine in viata pana la gasirea donatorului si strangerea a banilor necesari transplantului.

Avem nevoie de ajutorul vostru pentru a strange banii necesari transplantului.

Mery vrea sa mearga acasa la bunicii care au crescut-o cu mare dragoste, s-a saturat spital, de pastile, dureri, intepaturi, recoltari de analize, s-a saturat de citostatice, de noptile dormite in paturile de spital, de privire triste ale oamenilor de aici, de tipetele celorlalti copii care sunt la tratament si trec prin aceleasi dureri.

 In momentul de fata dispunem de 10.000 de Euro:
 7000 – de la prietenii, rude
 3000 – din donatiile oamenilor cu suflet care nu ne cunosc dar care ne-au intins o mana de ajutor.

Asa cum stiti, pana la data de 20 Februarie trebuia sa strangem suma de 7.000 de EURO pentru a putea achita o prima transa din costurile operatiilor de cautare a unui donator compatibil. Ne cerem scuze fata de dvs. ca nu am fost in stare sa va tinem la curent cu stadiul in care se afla strangerea de fonduri. Am reusit, datorita dvs., sa strangem cei 7.000 EURO la timp.

Din ce stim pana acum, mai avem nevoie de inca 10.000 EURO – 15.000 EURO pentru a o salva pe Mery din aceste cumplite chinuri. Totusi, dupa ce tratamentul a indus aceste complicatii, medicii ne-au avertizat ca, in situatia in care cancerul isi va schimba configuratia, exista posibilitatea majorarii costurilor transplantului. Momentan nu avem cunostinte despre o asemenea majorare, insa am fost anuntati de aceasta posibilitate. 

Le multumim din suflet tuturor celor care ne ajuta. Atat cei care doneaza, precum si cei care fac cunoscuta povestea noastra, care distribuie site-ul nostru, cei care ne recomanda pe Facebook,toti cei care se gandesc la noi si se roaga pentru Mery, toti ne ajuta in egala masura iar noi avem mare nevoie de ajutorul fiecaruia.

Iertati-ne, va rugam, ca nu reusim mereu sa va scriem, ca nu comunicam cu voi asa cum ar trebui, ca nu vorbim pe Messenger, ca nu raspundem la toate mesajele precum am vrea.. Nu mereu putem, nu mereu avem puterea necesara si nici timpul pentru asa ceva. Totusi, va rugam, scuzati-ne si nu va indepartati de noi din aceasta cauza.

Noi toti si mai ales Meryem, va multumim tuturor celor care  ne sunteti alaturi si va rugam pe toti, ramaneti alaturi de noi si ajutati-ne pana la capat. Meryem are mare nevoie de voi.

Va dorim multa sanatate!"


Meryem si Oana

Pentru a citi mai multe informatii intrati pe 

PENTRU DONATII

Cont in RON
RAIFFEISEN BANK ROMANIA
SWIFT CODE: RZBRROBU
SUCURSALA TARGOVISTE
METINKALE STELUTA IOANA
RO64RZBR 0000 0600 1194 7701

Cont in EURO
RAIFFEISEN BANK ROMANIA
SWIFT CODE: RZBRROBU
SUCURSALA TARGOVISTE 
METINKALE STELUTA IOANA
RO37RZBR 0000 0600 1194 7702

Cont in DOLARI (USD)
RAIFFEISEN BANK ROMANIA
SWIFT CODE: RZBRROBU
SUCURSALA TARGOVISTE 
METINKALE STELUTA IOANA
RO56RZBR 0000 0600 1315 4719
DOAMNE AJUTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu