sâmbătă, 26 martie 2011

COSMIN ARE NEVOIE DE AJUTOR

Buna ziua

Numele meu este Acatrini Cosmin si am mare nevoie de ajutorul vostru.
Am 27 de ani si pana acum 4 luni de zile am dus o viata normala. Nu vreau sa va plictisesc cu detalii doar ca sa va castig simpatia, asa ca o sa ma prezint pe scurt.

Sunt din Onesti, judetul Bacau, am absolvit Liceul Teoretic “Grigore C. Moisil” si “Scoala Narionala de Studii Politice si Administrative” Bucuresti – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice. In urma cu 4 luni, lucram ca instructor auto in Onesti, alaturi de tatal meu.


  
Am noroc de o familie extraordinara, care este si a fost tot timpul alaturi de mine, acum cand singurul décor pe care il mai vad sunt peretii albi din spitale. Din pacate, nu am reusit pana acum sa-mi intemeiez propria familie … sper sa am aceasta sansa intr-o zi…


In septembrie 2010 am facut o infectie in gat, nu parea nimic grav. A continuat insa cu dureri groaznice care ma impiedicau sa mananc. Am ajuns de urgenta la spital si am fost trimis la Bacau. De acolo, dupa 2 luni de tratament, la Iasi. Cu toate ca infectia s-a vindecat, am ramas cu probleme la inghitit. Abia acum, dupa 4 luni, la Spitalul Universitar din Bucuresti, au descoperit problema si mi-au pus diagnosticul: Fistula Esotraheala – infectia mi-a distrus tesuturile moi, traheea si esofagul, creand astfel o comunicare de 13 mm, din cauza careia nu ma pot alimenta – tot ce inghit ajunge in plamani.






Am suferit o prima operatie de urgenta la Spitalul Universitar ce a constat in introducerea a 2 tuburi, unul in stomac si unul in intestin, pentru a ma putea alimenta o perioada. Urmeaza o operatie complicata pentru care ma zbat sa ajung in Ierusalim la HadassahMedical Center, deoarece la noi, riscurile ar fi enorme din cauza lipsei de aparatura performanta. Problema e ca acest lucru presupune costuri de peste 50.000 de euro, costuri ce implica transportul, operatia, tratamentul pre si post operator, etc.






 Acum nu pot sa inghit nimic; ma hranesc printr-un furtun doar cu mancare pasata. Am nevoie de ajutor pentru ca situatia este urgenta - cu fiecare zi care trece pot face alte infectii din cauza modului in care ma alimentez - si nu dispun de aceasta suma de bani. Daca doriti, ma puteti ajuta impartasind povestea mea prietenilor si cunoscutilor dumneavoastra si prin donatii in conturile deschise la banca Transilvania.

Va multumesc din suflet.

Banca Transilvania - Sucursala 1055 Onesti 
b-dul. Oituz, nr. 23
Onesti, Bacau
ROMANIA
 

Titular cont - Dorinela Acatrini

SWIFT/BIC: BTRLRO22XXX



RON – RO 82 BTRL 0550 1201 R47896 XX


EUR – RO 57 BTRL 0550 4201 R47896 XX





Cont PayPal  -  acatrini_cosmin@yahoo.com 


Mail-ul meu:     acatrini_cosmin@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu