joi, 15 martie 2012

NESIMTIRE = ORANGE ROMANIA

ATENTIE!!! LA REZILIEREA ABONAMENTELOR ORANGE
Ca sa vezi cat sunt de nesimtiti - asta e continutul unui mail pe care l-am trimis si inca nu am primit nici un raspuns

Buna ziua,

Doresc sa va aduc la cunostinta ca de aproximativ 1 luna de zile incerc sa reziliez contractul cu Orange Romania pentru numarul de telefon 0744xxxxxx deschis pe persoana juridica.

Am sunat in luna ianuarie 2010 pentru a ma informa cum trebuie sa procedez pentru a rezilia acest contract; mi s-au facut mai multe oferte si le-am refuzat.

Avand in vedere ca a trebuit sa astept luna martie (pana atunci se intindea contractul) in luna februarie 2010 am depus o cerere de reziliere la un dealer de-al dvs si asteptam un raspuns din partea dvs. Vazand ca nu am primit nici un raspuns in data de 08.03.2010 am sunat la serviciul clienti pentru a ma interesa de starea cererii mele; mi s-a raspuns ca nu-mi poate face legatura intrucat toti colegii de la rezilieri sunt momentan ocupati, sa las un numar de telefon si in 36 de ore o sa ma contacteze respectivul coleg.

Avand in vedere ca nu am inteles de ce ii trebuie 36 de ore pentru a da un raspuns simplu, marti 09.03.2010 am sunat din nou la serviciul clienti incercand sad au de acel/acei colegi de la rezilieri – binenteles ca am primit acelasi raspuns “colegul de la rezilieri este momentan ocupat, ma contacteaza in 48 de ore, sa las un numar de telefon”. Ba, mai mult, mi s-a spus ca am o convorbire cu cineva de la orange in data de 27.02.2010 prin care imi dadeam acordul asupra ofertei facute. Nimic mai fals! I-am comunicat ca eu nu am vorbit cu nici un reprezentant Orange in acea data. Apoi, si-a dat seama ca acea cerere nu este stampilata; atunci de ce mi-a primit-o dealer-ul Orange? si, cum se face ca pentru prelungirea abonamentului este destul acordul meu verbal iar pentru reziliere imi trebuie cerere, stampila si semnatura?

Prin prezentul, daca e nevoie, va dau acordul meu scris, VALABIL FARA STAMPILA … sau ce ar trebui sa mai fac pentru a inchide acest abonament? Chiar trebuie sa ajungem la O.P.C. sau in instanta?

Banuiesc ca daca nu o sa mai achit facturile o sa-si faca timp un reprezentant Orange sa ma sune, ba chiar sa-mi trimita SMS-uri, somatii etc.

In cursul zilei de astazi, 10.03.2010, am sunat din nou la serviciul Orange Clienti si, dupa toate formalitatile, binenteles ca acel coleg de la rezilieri era iar angajat in alte convorbiri plus mi s-a comunicat ca am fost apelat la numarul lasat de mine in data de 08.03.2010 si in data de 09.03.2010. Fals din nou! Telefonul a este deschis 24/24, 7/7, semnal full iar eu nu am gasit nici un apel pierdut.

As vrea sa stiu cand am fost sunat daca nu cumva e doar un pretext pentru a prelungi acest abonament

Consider ca am fost un bun platnic pe o perioada foarte lunga de timp, nu am intarziat cu plata facturilor iar drept rasplata imi creeati stres.

Din punctul meu de vedere, (VA COMUNIC INCA ODATA) contractul cu Orange Romania se inchie pe data de 18.03.2010, renunt la serviciile dvs iar factura aferenta perioadei 19.02-18.03.2010 va fi ultima factura pe care o voi achita.


Cristian HANU - 0756xxxxxx

Poate alti operatori nu sunt mai mereu … “angajati in alte convorbiri”

Avand in vedere ca este un abonament FREE nu mai prezinta interes pentru mine.
Astept un raspuns de la ei, nu mai stiu ce sa fac
cristianhanu

SURSA: 




UN ALT CAZ...
nu mai stiu ce sa cred despre domnii/doamnele de la orange

acum o luna m-am hotarat sa inchid un abonament orange. dupa o discutie de 10 minute in care am fost facut pe fata "fraier pentru ca renunt la cele mai tari servicii gsm din ro (poftim??)" mi se spune ca nu pot pastra numarul pe prepay. am intrebat de ce nu se poate pastra si mi s-a raspuns ca nu sunt obligati sa imi dea explicatii ci pur si simplu nu mai vor sa imi pastreze numarul.
sun din nou, nimeresc ceva mai bine, si in sfarsit se face cererea de reziliere cu pastrarea numarului pe pre-pay. astazi a fost inchis abonamentul insa sim-ul a fost DECONECTAT . putin nervos sun si mi se spune ca activarea cartelei pre-pay se face dupa achitarea integrala a datoriilor daca acestea exista. o intreb calm pe domnisoara de la capatul tunelului cum aflu eu cat am de plata. foarte simpatica imi spune ca voi primi un sms , sau ca pot verifica in contul de webcare. 2 solutii absolut perfecte in conditiile in care numarul este deconectat, iar contul de webcare este sters. ii explic aceasta absurditate si imi da un numar de orange la care pot suna. ii repet (a 3-a oara cred) ca telefonul este DECONECTAT si nu am cum sa sun, moment in care vine cu o solutie absolut geniala: sa merg la posta, sa cumpar o cartela pentru telefon public si sa sun, punct in care pur si simplu am inchis telefonul ..... dumnezeu cu mila de aici incolo.

as vrea sa ii intreb pe cei care s-au mai lovit de aceasta situatie ..... aceasta ultima plata in cat timp se inregistreaza pentru ca tot simpatica de la rel cu clientii mi-a spus ca poate dura si 10 zile .... ceea ce e cam absurd avand in vedere ca nici daca platesc dintr-o banca din Zwazilland nu poate dura atat de mult o operatiune bancara

gika_killeru'
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t642047.html

UN ALT CAZ...
In 6 decembrie am facut 2 ani la abonamentul orange si am vrut sa renunt la el. In 29 decembrie am sunat la ei sa il inchida si sa raman pe prepray. Au spus ca pana in 20 ianuarie ma suna sa confirm. In 17 i-am sunat iara sa le reamintesc si mi-au spus ca totul e ok. Vazand ca nu sunt sunat in 22 ianuarie am sunat iara si mi-au spus ca au facut cerere de urgenta si in MAXIM 48 de ora ma vor suna. Vazand iar ca nu sunt sunat azi in 25 ianuarie am sunat iara. Si mi-au spus ca sa revin luni pt ca azi nu mi`l poate inchide. Problema e ca data mea de facturare de 26. Iar daca maine sun la ei iar tre sa astept o luna. Ce pot sa fac. Unde sa depun plangere. Asta e abuz ce fac ei. Mi-am dus contractul de 2 ani la bun sfarsit. Nici nu am vrut sa ma mut de la orange. Tot ce am vrut a fost sa-mi inchida abonamentul. Va rog sa ma ajutati.
 

NESIMTIRE = ORANGE ROMANIA

by Adrian Romaniuc on June 29, 2011
 
Orange, cea mai mare retea de telefonie mobila din Romania, dupa cum sustin ei, si cea mai “respectabila”.
Intr-o frumoasa zi cu soare, primesc din partea Orange un sms prin care sunt anuntat ca incepand cu data de 15 Iunie 2011 se vor percepe penalizari de 0.5% pe zi de intarziere in cazul neachitarii la timp a facturii fiscale. Stiind ca nu am semnat un contract ferm cu acest operator, neavand la cunostiinta despre astfel de clauze penale, pun mana pe al meu telefon si apelez la Serviciul Clienti. Vorbesc cu o dna. operatoare careia ii solicit o copie dupa contractul incheiat intre parti, motivand ca am nevoie pentru un control financiar dar si pentru ca exemplarul meu “nu il mai gasesc!”. Incheiem foarte amiabil convorbirea iar la scurt timp primesc un sms prin care sunt informat ca “Sesizarea dumneavoastra a fost inregistrata cu referinta 13655884. Vom raspunde acestei sesizari in termen de aproximativ 14 zile. Serviciul Clienti Orange” .
Of… ce oameni de treaba, zic eu, vazandu-mi in continuare de-ale mele.
La o zi distanta, respectiv in data de 28.06.2011 primesc un sms din partea operatorului prin care sunt informat ca un raspuns la sesizare, mi-a fost comunicat prin E-mail.  Ce repede se misca domnule… astia chiar isi respecta clientii.
Accesez foarte frumos casuta de e-mail si ce sa vezi… raspunsul ORANGE ROMANIA S.A:
Stimate domnule Romaniuc,
Raspund solicitarii dumneavoastra referitoare la copia contractului de abonament corespunzator codului de abonat 0327338752.
In cele ce urmeaza am sa va confirm faptul ca in data de 19 octombrie 2008, intre Orange Romania si ROMANIUC ADRIAN VIOREL PF, a fost incheiat contractul de abonament pentru numerele de telefon 0749XXXXXX si 0747XXXXXX.
Permiteti-mi de asemenea, sa mentionez ca in momentul semnarii contractului de abonament ati primit exemplarul original al acestuia. De asemenea, in prevederile contractuale nu este mentionata nici o obligatie a Orange Romania de a furniza o copie a contractului de abonament.
De aceea, regret, dar nu va putem furniza documentul solicitat.
In speranta ca informatiile oferite va vor fi de folos in clarificarea situatiei prezentate, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.
Cu stima,
Bogdan Baca
Problem Solving Executive

Pai domnule Bogdan Baca – Problem Solving Executive – care esti tu…  iti bati joc de mine? Hai am inteles, nu vrea muschiu’ vostru sa imi comunice o copie dupa contract, insa speri ca mi-ai fost de folos cu “informatiile oferite”? In conditiile in care eu pompez pentru serviciile voastre cam un salariu minim pe economie luna de luna voi nu aveti bunul simt sa imi comunicati o copie dupa contract?
De ce oare? Pai sa va explic, Orange Romania S.a nu are un contract ferm cu mandea, nu ar avea in baza la ce sa imi ceara penalitati de  0, cat vor ei la %. Iar clauzele de care tot vorbesc ei sunt unele ascunse, abuzive de care profita acesti comunisti.
Problema se va rezolva simplu, pe cale unei actiuni in instanta. O sa convoc la conciliere aceasta societatea si o sa ii dau in judecata, apoi mai facem si o plangere la ANPC sa vad ce raspuns primesc si de la ei.
Cea mai mare nesimtire si bataie de joc din partea unui operator. Unul care obtine profituri imense de pe urma oamenilor, care in opinia lor sunt niste simpli sclavi…
Profit ORANGE ROMANIA S.A pe anul 2009, conform surselor oferite de site-ul mfinante.ro:
Indicatori din CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE
Cifra de afaceri neta -  4425242036

Venituri Totale – 4494549566
Cheltuieli Totale – 3137640381
Profitul sau pierderea brut(a)
PROFIT - 1356909185

Pierdere -
Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar
Profit – 1146846734

Pierdere -


SURSA:
http://www.romaniuc.ro/nesimtire-orange-romania/
 
 

 


Un comentariu:

  1. am avut si eu probleme cu ei precum: angajati nesimtiti (vorbesti cu ei si nu se uita la tine timp de 10 minute,vorbesc cu aere de superioritate)asta am patit in orange shop titan de mai multe ori nu doar odata.Intr-o zi am cumparat un telefon cu suport micro-sim iar cartela mea era una normala,am abonament la ei de 8 ani si nu au vrut sa imi taie cartela deoarece nu era proprieterul abonamentului de fata:| ,le.am explicat frumos ca nu trebuie sa aduc pe cineva de acasa pentru o treaba de 3 secunde ce o faci cu un capsator special.Raspunul lor a fost : nu avem capsatoare,iar angajatul s-a dat apoi de gol spunand ca daca vine titularul imi va taia cartela.niste nesimtiti

    RăspundețiȘtergere