joi, 4 noiembrie 2010

MAXIME


Cele 4 minciuni fundamentale ale tineretului roman:
  • 1. Da-mi 100.000 de mii pana maine!
  • 2. De maine ma apuc sa invat.
  • 3. Dezbraca-te, ca nu-ti fac nimic!
  • 4. Lasa-ma, ca sunt virgina…
Cele 7 minuni din Romania in perioada ceausista:
1. Toata lumea avea de lucru;
2. Desi toata lumea avea de lucru, nimeni nu muncea.
3. Desi nimeni nu muncea, planul se facea 1oo %.
4. Desi planul se facea peste 1oo %, nu puteai cumpara nimic.
5. Desi nu gaseai nimic de cumparat, toata lumea avea de toate.
6. Desi toata lumea avea de toate, toti furau.
7. Desi toti furau, niciodata nu lipsea nimic
Lista scuzelor la birou
1. Asa am facut intodeauna.
2. Nu stiam ca aveti nevoie urgenta de…
3. Nu este de domeniul meu.
4. Nimeni nu mi-a spus sa continui.
5. Astept o aprobare.
6. Asta e treaba lui, nu a mea.
7. Nu am crezut ca este foarte imporant.
8. Sunt atit de ocupat incit nu am timp.
9. Credeam ca ti-am spus.
10. Nu am fost angajat sa fac asta.

Nici o problema nu este atat de mare incat sa nu poata fi incadrata undeva.
Lucrurile care nu sunt egale cu nimic altceva, sunt egale intre ele.
Atata timp cat nu-ti pasa unde esti, nu te poti rataci.
Cind o problema dispare, oamenii care lucreaza la rezolvare ei nu dispar.
Intodeauna poti sa gasesti ceea ce nu cauti.
Criza este atunci cind nu poti spune: “Hai sa uitam toata chestia asta!”
Pentru ca ceva sa devina curat, altceva trebuie sa devina murdar.
Problemele complexe au raspunsuri usor de descoperit si de inteles, dar gresite.
Daca astepti, ceea ce astepti va dispare.
Sa nu mergi niciodata printr-o institutie fara sa tii o hirtie in mina.
Lucrurile merg mai rau sub presiunea preocuparii de a le face sa mearga mai bine.
Daca indosariezi o hirtie, vei sti unde este, dar nu vei avea nevoie de ea niciodata. Daca nu o indosariezi, vei avea nevoie de ea, dar nu vei sti niciodata unde e.
Cind oricine altceva esueaza, incearca ideea sefului.
Cel care ezita, are probabil dreptate.
Este greu sa te iei la intrecere cu vulpile cind lucrezi cu pisicile.
Daca un document este confidential, va fi uitat in masina de copiat.
Liftul vine intodeauna, dupa ce ti-ai pus jos sacosa.
In orice parte te intorci cind intri in lift, butoanele vor fi in partea opusa.
Singurul moment al zilei in care te asezi comod si te relaxezi, este momentul cind seful trece prin birou.
Daca ai lovit doua clape la masina de scris, pe hirtie va ajunge cea pe care nu ai dorit-o.
Ultima persoana care a plecat sau a fost concediata, va fi considerata responsabila pentru tot ce merge rau, pina cind urmatoarea persoana va pleca sau va fi concediata.
Niciodata nu stii cine are dreptate, dar intodeauna stii cine e seful.
Nu-i lasa pe superiorii tai sa stie ca tu esti mai bun ca ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu