luni, 15 noiembrie 2010

ASTAZI INCEPE POSTUL NASTERII DOMNULUI

"ESTE MAI TARZIU DECAT CREZI!"
Postul este o perioada in care avem ocazia sa meditam la ceea ce am facut bun...la ceea ce am facut rau...la toate problemele pe care le-am avut si cauza acestora. Multi dintre noi nu luam in serios aceasta perioada a postului, aceasta perioada in care ni se ofera sansa sa ne curatim, cu toate ca de multe ori am cerut ajutor la Dumnezeu pentru examene, pentru boli, pentru necazuri, pentru cate si mai cate si am primit ajutor chiar daca nu am meritat. In aceasta perioada trebuie sa incercam sa fim mai buni...sa nu ne mai dusmanim, sa postim fiecare cum si cat poate si sa incercam sa mergem la biserica. In aceasta perioada ni se ofera sansa sa ne spovedim si apoi sa ne impartasim si astfel pacatele facute sa ne fie iertate.Tu de cand nu te-ai mai spovedit? Mergi in aceasta perioada a postului si te spovedeste...marturiseste-ti pacatele  si vei vedea ce bine te vei simti apoi...vei fi cu constiinta curata. Nu te gandi la ce va spune preotul despre pacatele tale...toti avem pacate....multe pacate grave aud preotii de la noi toti...de la atatia oameni care se spovedesc. Spune toate pacatele pe care le ai si acestea iti vor fi iertate si tie iti va merge din ce in ce mai bine. Acolo unde ai neclaritati, unde ai intrebari fara raspuns, incearca sa te informezi, cauta si vei gasi...si vei vedea ca totul este logic...totul este rational, nu trebuie decat sa cauti.
Dumnezeu sa ne ierte!
Andrei Daniel Baciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu