duminică, 8 ianuarie 2012

O POVESTE DESPRE ETNOBOTANICE

Salutare tutuor.
Cateva secvente din povestea mea

Acum ceva timp a fost prima data cand am fumat de la weed shop.
Prima data mi-a placut (eram vesel, am uitat de probleme etc).
A doua oara a fost foarte nasol. Am tras impreuna cu 5 baieti 2 jointuri. Eu am dat banii pentru ca a fost ziua mea si am zis ca daca am dat numai eu bani sa fumez cel mai mult. Am tras 7 fumuri si 5 intoarse. Am inceput sa tremur si m-am speriat. M-am intins pe pat, iar dupa 2 minute s-au adunt toti in jurul meu deoarece s-au speriat dupa cum faceam. Dupa ce s-au adunat toti in jurul meu am inceput sa o iau razna de tot; Toti radeau la fel din ce in ce mai repede iar eu radeam odata cu ei din ce in ce mai repede si parca nu mai puteam respira. Asta nu a fost tot... Aveam impresia ca toti se invarteau in jurul meu si se invarteau din ce in ce mai repede incat eu nu puteam iesi dintre ei (aveam niste dureri insuportabile). Am reusit sa "ies" dintre ei. Am ajuns la baie si am dat cu apa pe fata. Timpul se misca cu incetinitorul. M-am uitat la ceas apoi am cazut jos si simteam ca se strang peretii si eu nu puteam sa ies dintre ei (ingrozitoooooor). Am stat jos in jur de 2 minute si ma zbateam sa "ies" dintre pereti dar eu am simtit ca am stat acolo 10 zile (fara exagerare).
Sa lasam asta

De la acea experienta am mai fumat o singura data (nu stiu ce mi-a mai trebuit)... 
Am reusit sa ma las. 5 zile mai tarziu... dupa ce m-am lasat am inceput sa am atacuri de panica, paranoia, durere in piept, ameteala, nu mai vad bine, ma doare capu, nu pot sa dorm decat 1-2 ore pe noapte, am cosmaruri, inainte sa ma culc ma gandesc la fel si fel de lucruri ore intregi fara sa imi dau seama. De vreo saptamana am inceput sa ma culc inainte de ora 22:00 si am inceput sa ma agravez. Inainte sa adorm ma gandesc la niste chestii; cand incep sa atipesc putin ma gandesc la 2-3-4-5 lucruri deodata (de nesuportat) si prefer sa ma plimb prin casa decat sa ma gandesc la mai multe lucruri deodata fara sa vreau. imi este foarte frica sa nu innebunesc. Stau si ma gandesc la seara aia cum a fost cand m-am drogat.

Am inceput sa am note proaste la scoala, sa comentez la profesori, sa sar la bataie la colegii mei fara niciun motiv.

Am fumat de 5 ori si as vrea sa stiu daca asta este sevrajul si cum as putea scapa de aceste efecte. 

Va rog frumos sa nu ma criticati ca ce mi-a trebuit de m-am drogat:(...

Ma poate ajuta cineva sa trec peste aceste clipe grele sau sa iimi spuna cat timp o sa mai dureze?

Am abia 17 ani si abia acum mi-am dat seama ca nu am pretuit ce am primit de la bunul Dumnezeu (sanatate, prietenii si familia aproape de mine).

Multumesc anticipat!


SPUNE NU ETNOBOTANICELOR...

ETNOBOTANICELE UCID...


Un comentariu:

  1. Buna, nu stiu cand ai postat aici, eu am dat de povestea ta cautant despre etnobotanice pentru un proiect... Ce pot sa iti spun.... Pe langa faptul ca ai o varsta destul de frageda, o varsta la care este interzis sa fumezi si tigari normale (normal e interzis sa fumezi tigari orice varsta ai avea), ai fumat etnobotanice. Hmmm... da, pe o parte te inteleg, esti la varsta la care te intrebi tot felul de lucruri si esti curios de foarte multe lucruri... Tentatia este la fel de mare, sa incerci, sa faci, sa vezi cum este... De multe ori consumatorii de etnobotanice au nevoie de spitalizare... Si in cazul tau era nevoie-citind simptomele tale mi-am dat seama-... Este bine totusi ca ai constientizat ca nu sunt bune si ca te-ai lasat.... Daca tu consideri ca inca ai "sechele" dupa consumul de etnobotanice, sfatul meu este sa vorbesti cat mai repede cu parintii tai- cu riscul sa ti-o "iei" de la ei, dar este spre binele tau-... Sa mergi sa iti faci niste analize si cel mai bine ar fii sa consulti un psiholog... Cateva sedinte ti-ar prinde bine... Si sa stii ca nu este o rusine sa mergi la psiholog... Trebuie sa te gandesti la sanatatea ta, la viitorul tau.. Ai un liceu de terminat... Ai viitorul in fata... Probabil mai incolo vei avea si tu familie... NU LASA ASTA SA ITI AFECTEZE VIATA. Sper ca ti-am fost de ajutor si sfaturile mele saiti prinda bine... Take care! Nu mai consuma droguri, indiferent de ce fel sunt... Nu mai fuma nimic! :) Dumnezeu ti-a dat un cadou mare si frumos, pretuieste-l! Chiar daca ai tot felul de tentatii, gandeste-te la tine in primul rand si apoi la cat rau ti-ar putea face.

    RăspundețiȘtergere